5 Ocak 2009 Pazartesi

Hoşgeldim

Blog aç blog aç blog aç: Son zamanlarda "çok boşum ne yapsam?" sorusuna aldığım yegane cevap. Acaba çekil başımızdan derdin neyse yaz mı demek isteniyor yoksa yazdıklarım mı seviliyor bilemedim ama deniyorum hayırlısı.

Ha ben kimim? Adım soyadımla yaşarım ama paylaşmam yersiz gizemli kalırsam çok özel hissedeceğim o yüzden bir süre mistik takılacağım. Tanıyan tanır bilen bilir. Bu kadar marka düşkünlüğü niye? Kısaca M.E diyelim bitsin. Bir parmak izi, aranan adam havası estirdim daha da bi mistik oldu be oldu oldu tam oldu ben M.E.

25 yıl önce ailenin çok geveze büyük abla, normal görünümlü psikopat ağabeyden sonra sessiz anormal küçük kız kardeş olarak dünyaya gelmişim. Sanıldığının aksine konuşmaya erken başlamışım ama yazmayı öğrendikten sonra kalem varken dile ne gerek var mantığıyla kendisini azaltmışım. Şekilde görüldüğü üzere kendimi yazılı daha iyi ifade eden ama sadece metinden oluşan bir iletişimle yaşam sürülmesi mümkün olmadığından etrafımda az konuşan bir insan olarak tanınmaktayım. Çenemin aksine gözlerim ve kulaklarım 360 derece çalışır. İşte bu çalışan gözler ve kulakları burda metine dönüştürerek baraj misali bir enerji üretimine geçirmek hedefimdir.

Hoşgeldim ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder